woensdag 14 mei 2008

Reisverslag 32

Jörn is deze week naar Duitsland gevlogen om de paspoorten op te halen. Zijn contactpersoon had hem behoorlijk in de steek gelaten en om niet nog meer tijd te verliezen leek dit de beste oplossing. Als alles volgens plan verloopt komt hij donderdag 15 mei terug en vertrekken Jörn en ik 16 mei uit Pokhara naar Islamabad in Pakistan. De andere 3 Campers zijn begin van de week al vertrokken naar Amritsar. Zij konden eerder vertrekken omdat ze over een tweede paspoort beschikken maar moeten in Amritsar op ons wachten omdat het Pakistan visum
in de paspoorten staat die opgehaald worden in Duitsland.
Jörn en ik zijn van plan om in 4 dagen van Pokhara naar de grens van Pakistan te rijden omdat mijn Visum voor India op 19 mei verloopt. Mocht dat niet lukken, dan moeten we naar Dehli om het visum te laten verlengen. Tegen de tijd dat we in Islamabad aankomen zullen we wel weten of we via de Karakoram Highway China in mogen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Anton , hoe bevalt het leven alleen in de camper,wie zorgt er nu voor je potje of ga je bij de buren eten. Wij genieten ontzettend van je verslagen en de foto!s.We hopen dat je weer tijdig bij je reisgenoten kunt aansluiten.Hier gaat alles rustig verder en wij wensen je nog veel veilige kilometers. Groetjes Jan en Nel Etten-Leur.

Anoniem zei

hoi

Anoniem zei

Hoi Anton

Inmiddels krijg ik je reisverslagen ook, en lees ze daarnaast vind ik de foto's die ik steeds bekijk geweldig en ga er op mijn gemak voor zitten
Zoals ik heb kunnen lezen loopt alles redelijk naar wens ook nu je enkele wehken alleen bent. Rianne is bij Ria op de koffie geweest en hebben aardig bij gepraat.
Ik hoop dat het verder nog voorspoedig zal lopen zoals jullie gepland hadden.
Als ik dit lees krijg ik daar ook wel zin in maar helaas laat mijn lichaam dit niet toe (ben zowat helemaal van staal en krijg media aug. weer een nieuwe knie (nog even ben ik de man van 6 Miljoen met al dat staal)
Ik zal in ieder geval je verslagen blijven lezen en regelmatig een korte reactie geven

Wim